Datorita pandemiei COVID-19 toate retururile vor fi procesate conform obligatiilor legale. Vor fi pastrate timp de 4 zile in zona de carantina nedeschise pentru a evita o posibila imbolnavire.
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. in termen de maxim 14 zile calendaristice de la data la care ai primit produsele. Clientul ne anunta de decizia de retragere din contract completand formularul de retur: www.steamfactory.ro/formular-retur.
Dupa completarea formularului de retur, te vom contacta in maximum 48 de ore.
Conditii de returnare:
1. Produsul cat si ambalajul acestuia nu prezinta urme de uzura/deteriorare.
2. Produsul trebuie sa fie returnat cu toate accesoriile si/sau manualele, exact asa cum a fost primit de client.
3. Produsul trebuie sa fie ambalat corespunzator pentru a nu se deteriora pe timpul transportului.
4. Nu acceptam produse cu retur si nici sa le ridicam de la sediile curierilor/Postei Romane.
5. In diferite situatii vom cere dovada deteriorarii produsului prin poze/video.
6. Ne notificati in maxim 2 zile lucratore din momentul primirii unui produs gresit, neconform sau deteriorat. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare! In cazul in care constatati in momentul livrarii produselor de catre curier, ca ambalajul exterior este deteriorat sau prezinta urme de uzura, va rugam NU IL ACCEPTATI! Prin ridicarea/acceptarea coletului/coletelor de la curier va dati acordul ca ambalajul exterior (cutia) este in perfecta stare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Produsele care se afla in situatiile enumerate mai jos nu se pot returna:
-Au facut obiectul unei comenzi speciale.
-Instructiunile de utilizare nu au fost respectate in totalitate si produsul a fost utilizat in alte moduri decat cele pentru care a fost produs.
-Sigiliile/ambalajele/accesoriile/etichetele nu mai sunt intacte.
-Prezinta urme de uzura/lovire/deteriorare.
-Sunt puse prin orice mijloc intr-o stare necorespunzatoare repunerii in vanzare.
-Din motive de protectie a sanatatii sau de igiena nu pot fi returnate produsele utilizate si/sau desigilate (kit-uri, mustiuce, atomizoare, rezistente folosite).
-Consumabile lichide ce au fost desigilate si/sau consumate indiferent de cantitate (arome concentrate, lichide cu nicotina, lichide fara nicotina, nicshoturi, baze).
Costul de Returnare:
Avand in vedere ca fiecare situatie difera de la una la alta, costurile aferente returului sunt suportate fie de noi, fie de cumparator. Mai jos regasiti situatiile pentru fiecare parte ce va suporta costul transportului:
1. Produsul a fost livrat/ambalat gresit si a fost deteriorat pe timpul transportului, SC LOA KALFOU GROUP SRL va suporta costul returului.
2. Produsul prezinta defect (neconform), SC LOA KALFOU GROUP SRL va suporta costul returului.
3. Pentru inlocuirea produsului (produs conform) CLIENTUL va suporta costul transportului dus-intors.
4. Pentru renuntarea la produs/comanda dupa ce acesteau au fost predate curierului, banii vor fi returnati catre Client, dar retinandu-se toate cheltuielile de transport.
5. Pentru situatiile in care clientul a primit produsul si doreste inlocuirea produsului/returnarea banilor, Clientul va suporta constul transportului. Atentie!! Produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi stare cum au fost primite atat estetic cat si tehnic, cu sigiliile si etichetele intacte.
Taxele de transport nu sunt rambursabile.
Cum primesc banii?
1. Inspectam produsul si iti comunicam decizia noastra.
2. In cazul in rezolutia este afirmativa, iar produsul indeplineste toate criteriile de a fi returnat, in 14 zile vei primi banii in contul bancar specificat de tinne.
Returul banilor va fi virat numai prin transfer bancar in contul specificat.
SC LOA KALFOU GROUP SRL isi rezerva dreptul de a refuza returul produselor ce nu respecta Politica de retur.
In cazul unor abuzuri (returnari repetate), SC LOA KALFOU GROUP SRL isi rezerva dreptul de a refuza acceptatea returului.